Παρασκευή 1 Μαΐου 2009

Καλο μήνα



Καλο μήνα, λουλουδιασμένο ,γλυκό και μυρωδάτο..
Σήμερα μετά απο μέρες,αισθάνομαι ξανά δυνατή και λέω .....πάει πέρασε.
Βοηθήσατε εσείς, βοήθησε και η ρουτίνα στην οποία ξαναγύρισα και πάει η μαυρίλα....έμειναν μόνο γκρίζα κουρέλια.
Ετσι σήμερα φόρτωσα τον ταρζάν, πήρα και την μητέρα μου και κατεβήκαμε κάτω στο χωριό.
Οι δουλειές που κάναμε ηταν τόσο ομορφες που η κούραση που νοιώθω τώρα ειναι γλυκιά.
Η μητέρα μου, που ειναι ικανή να βρεί χόρτα και στην έρημο, μπήκε στα περιβόλια και γέμιζε σακούλες. Οταν μαζεύει χόρτα ξεχνιέται.
Εγω αφου μάζεψα τις αγκινάρες που εχουμε  (την κυριακή θα γίνουν με αρνάκι) , μάζεψα φύλλα για ντολμαδάκια  (θα τα κάνουμε παστά) , πήρα το παιχνιδάκι μου  (βενζινοπρίονο) και εκοψα για 2 ώρες περίπου ξύλα για τον επόμενο χειμώνα.
Τα κλαδιά απο το κλάδεμα των ελιών εχουν γίνει βουνό στο περιβόλι.
Τα ξύλα τα μάζεψα σε κλούβες και τώρα περιμένουν τον άντρα μου να τα τακτοποιήση, διότι εχω αποτύχει στο στοίβιασμα των .
Μάζεψα και κάποια απο τα υλικά που αποθηκεύω στο χωριό, γιατί ο μήνας μπήκε με εντονη δημιουργική διάθεση, και επιστρέψαμε.
Απο αύριο δουλειά......................

4 σχόλια:

  1. Μπραβο!! μπραβο!!!!!
    Πολυ σε ευχαριστήθηκα ειλικρινά!!!
    Καλο μηνα και εδω ειμαστε εμεις (αχρείαστοι)!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και βενζινοπρίονο θηρίο;...
    :-)

    Και η δική μου με τα χόρτα πάθαινε ...μια σύγχυση και ξεχνιόταν με τις ώρες.
    Πικρούνες βρήκατεεεεεεε;

    ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΜΗΝΑ,

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημέρα πουαντερί.......φύγαμε για πιο ομορφα και δημιουργικά πράγματα, αφησα πίσω τα γκρίζα (μέχρι να ερθουν άλλα), και η βοήθεια σου σ΄αυτο ηταν μεγάλη.
    νασαι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. γλαρένια, ο φοβος του αντρα μου ειναι το βενζινοπρίονο. Οταν ξέρει οτι το χρησιμοποιώ και ειμαι μονη στο περιβολι με παίρνει κάθε τόσο τηλ. για να δεί να έχω κοψει κανενα χέρι ή πόδι........αλλά εμένα μου αρέσει πολύ.
    πικρούνες!!!!!! του χρόνου πάλι. τώρα ξεσταχιάσανε ...
    κι εμένα αυτό που με τσάκισε ηταν το ΄΄γιατί΄΄ αλλα πάει πέρασε...
    καλή σου μέρα και να εισαι πάντα καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

χάρηκα που σε είδα εδώ.....