Τετάρτη 20 Μαΐου 2009

Επαιξα την πρώτη πεταλιά

Μετά απο μέρες απουσίας ....επέστρεψα. Ο υπολογιστής ειχε κάποιο πρόβλημα (σφύριζε σαν βοσκόπουλο......) έπρεπε να του κάνουμε και φορμάτ, οπότε για λίγο εμεινα χωρίς την παρέα σας.
Αν και δεν θέλω να γίνω κουραστική με λεπτομέρειες για την ύφανση....προσέξτε την κάτω φωτό. Ειναι υφασμένο το δείγμα με δίμιτη ύφανση.


αυτό που μου άρεσε περισσότερο ειναι η δυνατότητα να κάνω δαντέλα στον αργαλειό, οπως φαίνεται στο τελευταίο δείγμα.
Σας φιλώ και χαίρομαι που ξαναγύρισα.

5 σχόλια:

  1. Βρε τι ωραια ου ειναι;! με τι αργαλειο τα εφτιαξες; με κανονικο μεγαλο; απο αυτους που ξερουμε;

    Οσο για το σφυριγμα που λες μου φαινεται πως βαλθηκαν ολοι μαζι οι υπολογιστες αυτον τον καιρο να σφυριξουν μαζι....και το δικο μου τα επαιξε ο σκληρος του, αυριο ελπιζω να το παρω, ετσι μου ειπαν τουλαχιστον.....
    Καλες πεταλιες με τον αργαλειο σου και υπομονη με τον υπολογιστη, αμα δεις οτι σου σφυριζει παλι ε! σφυρατου κι εσυ, που ξερεις μπορει να φοβηθει.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φορμάτ, ε? χεχεχεχε!!!

    Μου φαίνεται απίστευτο πως ΑΥΤΑ τα φτιάχνει άνθρωπος και δεν βγαίνουν έτοιμα απο καμιά μηχανή... Είναι υπέροχα, θέλω να τα δω κι απο κοντά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάρα πολύ όμορφα!!
    Πρέπει να έχεις πολύ μεράκι εκτός από ταλέντο, για να ασχολείσαι με κάτι τέτοιο!!
    Εύχομαι να μην έχεις άλλα προβλήματα με τον υπολογιστή σου!
    Καλό βράδυ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ενας ενας τα παιζουν οι υπολογιστες μας. Και μενα σκληρο μου χτυπησε και τον κραταω με τα δοντια, γιατι πρεπει οπωσδηποτε να τον παω για αλλαγη.

    Μαρακι μου τι πανεμορφα δημιουργηματα εφτιαξες!!!!!
    Ζηλευωωωωωωωωωωωωωωω μωρεεεεεεεεε
    Πολυ θα ηθελα να μαθω και γω αργαλειο.
    Με τρελαινει η τεχνικη αυτη.
    Μπραβο, χιλια μπραβο. Θα γινεις μια καταπληκτικη υφαντρα!!!
    φιλια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

χάρηκα που σε είδα εδώ.....