Σάββατο 1 Δεκεμβρίου 2007

Επιστροφή

Καλημέρα και καλό μήνα και καλή εβδομάδα (που ειναι προ των πυλών).
Ξανά πίσω μετα απο 10 μέρες λιομαζώματος .Γι αυτο θα μιλήσω αργότερα.Τώρα θέλω να σας πω:
Μου λείψατε.Ολοι σας.Και ας μη το ξέρετε και ας μη το μάθετε ποτέ.
Μου λείψατε.Η απόσταση Ναύπλιο Αθήνα που την έκανε γκρινιάζοντας κάθε φορα που γύριζα πίσω σήμερα μου φάνηκε ατελείωτη,γιατί ήθελα να βρεθώ κοντά σας.
Μου λείψατε.Ολοι σας. Που με αφήνετε να κοιτάζω απο παράθυρα που ουτε φανταζομουν οτι υπήρχαν.
Που με αφήνετε να γίνω θεατής στα παιχνίδια σας,μου επιτρέπετε να πιάσω καμμια φορά την μπαλλα και να την πετάξω πίσω σε σας.
Δεν με ξέρετε και ισως δεν με γνωρίσετε ποτέ,αλλα με αφήνετε να αφουγκραστώ τους χτύπους της καρδιάς σας,μέσα απο τις σκέψεις σας,τις φωτογραφίες και τα σχόλια σας.Και ειναι ομορφοι χτύποι,δυνατοί,παρήγοροι,ελπιδοφόροι.
Μου λείψατε και χαίρομαι που επέστρεψα και σας ξαναβρίσκω.

9 σχόλια:

  1. Καλωςόρισες λοιπόν

    και καλά μπλογκοταξίδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ευχαριστω αλκιμήδη.τα λαχταράω τα ταξίδια αυτά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλως σε βρηκα θα πω..και οσο για το λιομαζωμα..μπλιαχχχχχχ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δε σε πειράζει να σε λέω "κοκκινοκαπελίτσα", ε; :):)

    Καλή επιστροφή και καλή διαμονή στην μπλογκογειτονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απο τώρα κάνω ονειρα για του χρόνου.Οι καλύτερες μέρες μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σας ευχαριστώ για την υποδοχή αλητισσα και marilia,και βέβαια δεν με πειράζει να με λές ετσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα

    Καλώς όρισες

    Καλά έκανες και μας βρίκες

    Καλό πρωινό
    Καλή εβδομάδα όμορφη, χαρούμενη
    και εορταστική

    Ευχαριστώ για την πρωινή
    συντροφιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Προσπαθώ να καταλάβω ποια η επιστροφή, αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ κάτι και να συνδυάσω.
    Τέλος πάντων, χαίρομαι για την επιστροφή, καλή συνέχεια και θα τα λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευχαριστώ sailor και jason .Ειχα ενα αλλο blogg το οποίο ομως αποφάσισε να μη δεχθεί ξανά.Και επειδή η τεχνολογία στον υπολογιστή με εχει προσπεράσει ,μετά απο πολλες προσπάθειες και ....παρακάλια αποφάσισα οτι ειναι πιο ευκολο να φτιάξω ενα άλλο blogg.Αυτη ειναι η επιστροφή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

χάρηκα που σε είδα εδώ.....