Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2008

Αυριο στημονιάζω

Διάλεξα, τα χρώματα......
Λίγα, ακόμα ειναι αρχή....

Μπλέ, αιγαίο, κύμα....
Κίτρινο, ήλιος, στάχυ...
Πράσινο, δένδρο, φύλλο, δροσιά....
Καφέ, χώμα, ηρεμία....
Κόκκινο, πάθος, κρασί,ζέστη....

Εστησα την ανέμη κι υποτάχθηκα σ΄ενα της φύσημα, στο στριφογύρισμα της.
Τα χέρια, ελεύθερα κι αβίαστα, χωρίς σύνδεση με τον νου, αρχίζουν να μεταμορφώνουν, το νήμα σε κουβάρι, και οι σκέψεις, προσπαθούν να μπλεχτούν με τα νήματα να πάρουν σχήμα και χρώμα.

Αύριο στημονιάζω.

Αύριο στο στημόνι θα ειναι μπλεγμένο ενα γιατί; που δεν μπορώ να εξηγήσω.
Ομως δεν υπάρχουν εξηγήσεις για ολα τα γιατί; και πιστεύω οτι τότε ειναι καλύτερο να τα προσπερνάς και να συνεχίζεις.

Δεν θα το αφήσω να σκοτεινιάσει τα χρώματα του υφαντού μου.

Για το πρώτο μου υφαντό, το πρωτόλειο μου στην μαγευτική τέχνη της υφαντικής, θα επιλέξω ενα παραδοσιακό μακεδονίτικο ταϊστό , μια τεχνική που καλύπτει τελείως το στημόνι.

Αύριο στημονιάζω και αισθανομαι ευτυχισμένη.

9 σχόλια:

  1. :)Το πρώτο υφαντό σου!! Επειδή, καθώς φαίνεται το περιμένει πολύ αγάπη, σίγουρος είμαι πως θα γίνει απνέμορφο! Καλή επιτυχία!
    Καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλη αρχη Υφαντρα μου :)
    ευχομαι να πλεξεις τα ονειρα σου, τις ελπιδες σου , τις προσδοκιες σου με χαρουμενα χρωματα.
    φιλια πολλα.
    (μουχεις λειψει)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν στημονιάσεις με όλα αυτά τα λαμπερά χρώματα , το υφαντό που θα δημιουργήσεις θά ναι έργο τέχνης !!
    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αλήθεια υφαίνεις; Λατρεύω τον αργαλειό, και αν ήξερα που θα βρω έναν, θα έκανα τα πάντα για να τον αποκτήσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ξυπόλητη, ελπίζω να το διαβάσεις αυτό, αν οχι θα σου το γράψω στο δικό σου μπλόγκ.
    Εισαι στην πηγή του αργαλειού.
    Εκει που πηγαίνω , θα ξεκινήσουμε να υφαίνουμε σε επιτραπέζιο αργαλειό, ο οποίος έρχεται κατευθείαν απο τον Ολυμπο.
    Ενας μάστορας τους φτιαχνει εκεί και σε πολύ καλές τιμές οπως μας ειπε η δασκάλα.
    Το μόνο μειονέκτημα, ειναι οτι κάνει περίπου 1 χρόνο για να τον ετοιμάσει.
    Και εγω σκέφτομαι πολύ σοβαρά να παραγγείλω εναν τετοιο επιτραπέζιο, ο οποίος πέραν οτι δεν καταλαμβάνει πολυ χώρο, υφαίνει τα πάντα και μάλιστα αν και στενός...περίπου 70 πόντους ειναι το αντί, μπορείς να υφάνεις διπλόφαρδο υφασμα, δηλ. 1.40μ.
    Θα χαρω να απαντήσω σε ερωτήσεις που τυχον θα σου δημιουργηθούν.

    Καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. RedHat
    Το διάβασα όπως βλέπεις, και θα διαβάζω όλα όσα γράφεις πια. Είμαι τόσο χαρούμενη που σε συνάντησα...

    Στον Ολυμπο; που; ζω στην Κατερίνη.
    Και όταν λες... καλή τιμή;
    Το χειρότερο από όλα... ΔΕΝ ξέρω να υφαίνω!!! Μου αρέσει όμως τόσο πολύ, (Πάντα με μάγευε ο αργαλειός), που θα μάθω!!! Όλο και... Κάποια καλή φίλη θα έχει τη διάθεση και την καλοσύνη να μου δείξει 5 πραγματάκια. Ε; τι λες;

    Σε φιλώ γλυκά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα ξυπόλητη....
    Ας τα πάρουμε απο την αρχή....
    Η τιμή ειναι περίπου στα 450 ευρώ, πολύ καλή τιμή γιατι μιλάμε για αργαλειό με 4 μιτάρια,ο ιδιος στην αθήνα κοστίζει γύρω στα 1000 ευρω.
    Ο κατασκευαστής του Ολύμπου το κάνει επειδη του αρέσει κάτι σαν χόμπι παράλληλα με την εργασία του γι αυτό και η μεγάλη καθυστέρηση στην παράδοση του.
    Κι εγω ξεκίνησα να μαθαίνω απο την αγάπη που εχω στον αργαλειό.
    Τώρα, μόλις αποφασίσεις να ξεκινήσεις, πηγαίνοντας στην Θεσσαλονίκη οπου γεννήθηκα, θα κάνω μια στάση στην Κατερίνη για ταχύρυθμα μαθήματα.

    Σε φιλώ

    Καλημέρα και καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είσαι... Υπέροχη!!!

    Σε ευχαριστώ!!!

    Καλό μήνα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

χάρηκα που σε είδα εδώ.....