Δευτέρα 1 Ιουνίου 2009

ενα βραβείο


Θέλω να ευχαριστήσω την αναστασία για το βραβείο που μου έδωσε. Το θεωρώ ενα βραβείο οχι για τα έργα που φτιάχνω , οσο για την αγάπη που εχω για την δημιουργία.
Και το δέχομαι με χαρά.
Λοιπόν το βραβείο λέει να πούμε 5 λόγους που μας κάνουν να δημιουργούμε, που αγαπάμε να κάνουμε.
1. με συναρπάζει η ιδέα της μεταμόρφωσης...... πηλός-μάσκα, κλωστή-κάδρο- νήμα-ύφασμα.....

2.μου αρέσει να δημιουργώ απο παλιά αντικείμενα, καινούρια.Φέρνω σε δύσκολη θέση καμμια φορά τα παιδιά μου -ο αντρας μου το έχει συνηθίσει- οταν χωρίς να ντρέπομαι καθόλου, μαζεύω πράγματα που έχουν πετάξει και απο αυτά δημιουργώ καινούρια.

3.χαίρομαι να χαρίζω οτι φτιάχνω, και αισθάνομαι περήφανη οταν η κόρη μου μού ζητά να της φτιάξω δώρα για τις φίλες της.

4. Πιστεύω οτι θα εχω γεράσει την ημέρα που δεν θα με ενδιαφέρει να μάθω κάτι καινούριο για να δημιουργήσω. Ανακατεύομαι με πολλά και διαφορετικά μεταξύ τους αντικείμενα και δεν έχω χρόνο για να βαρεθώ. Απολαμβάνω τον πηγαιμό για την Ιθάκη.
 
5.Η πρώτη μου αγάπη ειναι το βελονάκι , αλλά συνεχώς προστίθενται νέες (στεφάνια και διακοσμήσεις με αποξηραμένα λουλούδια και καρπούς, κεριά, μέταλο, ξύλο και τώρα αργαλειός.)

Με την σειρά μου , χαρίζω το βραβείο δημιουργίας  στην Αλίκη, το Δρομάκι,την Κόκκινη Ομπρέλα,την Μια καλή μια ανάποδη και την ζαχαρένια (και η μαγειρική ειναι δημιουργία).

3 σχόλια:

  1. Η αγάπη για την δημιουργία αξίζει πάντα να βραβεύεται!!
    Συγχαρητήρια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ το αξίζεις!!!

    βελονάκι είπες; ε είχε μάθει η Ναυπλιώτισσα γιαγιά μου και έχω φτιάξει πάρα πολλά πράγματα.. Τα περισσότερα τα χάρισα

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

χάρηκα που σε είδα εδώ.....