Πέμπτη 27 Μαρτίου 2008

Του .....δρόμου

Ενα ανοιξιάτικο σαββοτοκύριακο στο Ναύπλιο.
Οι φωτογραφίες τραβήχτηκαν στην διαδρομή απο το περιβόλι στο χωριό.
Ολα τα φυτά σε πλήρη άνθιση κυριολεκτικά δίπλα στον δρόμο. Συμφωνία σε άσπρο-μπλέ.

Μια μοναχική.....μ'αγαπά..δεν μ' αγαπά.

Τα γαϊδούρια-δυσεύρετα πιά-το θεωρούν μεζέ.


Αγνοώ την ονομασία του ,αλλά είναι πανέμορφο και λίγο ...εξωτικό.



Οι φράχτες ενας καταράκτης σε μωβ χρώμα.




Θάμνος σε εκτυφλωτικό κίτρινο χρώμα.





Πάλι πιάνομαι αδιάβαστη.Δεν ξέρω πως λέγεται αλλά είναι μοναχικό λουλούδι.







Και τελευταία η κυρία .Δεν ειναι λουλούδι αλλά ειναι κυριολεκτικά ....του δρόμου.








8 σχόλια:

  1. Καταπληκτικές εικόνες. :)
    Είναι τόσο όμορφη η ελληνική φύση την άνοιξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μικρές ποιοτικές απολαύσεις της μικρής (κάποτε πικρής) καθημερινότητάς μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. επ πατριωτισα
    :) εδω Ναυπλιο. που ξεφυτρωσες εσυ?
    για ελα απο κει να τα πουμε
    χαρηκα και καλο σου βραδυ κοκκινο καπελακι

    κοκινη κλωστη>>>>> καλει κοκκινο καπελο χιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμοφη η Ελληνική Φύση!!!
    Αχ, Αργολική γή!!!
    Στην Αγιά Μονή μαζεύαμε με τη γιαγιούλα μου και πικρούνες....
    Αχ, τί μου θύμησες πάλι...

    Λοιπόν άκου πατριώτισσα. Στην προτελευταία φωτο το φυτό είναι ο ασφόδελος ή γνωστό σαν σφερδούκλι.
    Το άλλο που δε γνωρίζεις...ούτε που το έχω ξαναδει. Δεν το γνωρίζω.

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. jason πανέμορφη στα αλήθεια.Κρίμα που κρατάει λίγο.

    π.κ. έχετε δίκιο. Αρκεί να τις βλέπουμε και οχι να τις προσπερνάμε απο συνήθεια.

    aliki
    φυρδην-μιγδην
    δεν θα πώ τίποτα.Το πιο ωραίο το ειπατε εσείς. Με αποκαλέσατε πατριώτισα.

    Την καλημέρα μου σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. να, αυτά τα ωραία και τα απλά είναι αυτά που με ενθουσιάζουν και εμένα. Σε ευχαριστώ για την επίσκεψή σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αχ θεε μου τι τελειες φωτο
    Ειδικα η τελευταια με τη γατουλα.. να σαι καλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. roadartist σε καλωσορίζω στο σπίτι μου και χαίρομαι που σου άρεσαν οι φωτο.Η γατούλα μας υιοθέτησε στο χωριό.Καλό βράδυ και καλό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

χάρηκα που σε είδα εδώ.....