Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2013

Μια και σας έδειξα τα καλάθια που βάζω τα νήματα ,ας σας δείξω κι αυτό που έκανα το καλοκαίρι στο χωριό.
Αυτό το καλάθι , ταλαιπωρημένο, με σύρματα σκουριασμένα ,ο άντρας μου το είχε για κάψιμο.....μέχρι που έπεσε το μάτι μου επάνω του και ξεκίνησε ο ψιλοκαυγάς.....

Τι το θέλεις;;;; τόσα καλάθια έχεις....αυτό σου λείπει;;;
το μυστικό είναι να χαμογελάς και να μην απαντας....
το έπλυνα, του έβγαλα τα σύρματα και μάζεψα ότι παλιό και ΄΄αχρηστο νήμα είχα και ξεκίνησα.....

Κύκλοι  πολλοί κύκλοι χωρίς να με ενδιαφέρει αν θα κάνει ΄΄κοιλιά΄΄ το πλεκτό, παίρνοντας ότι χρώμα είχα ...κάποια στιγμή τελείωσε.

του φόρεσα το ΄΄ φορεματάκι του...

και το χάζεψα .... άδειο

και γεμάτο......

μαζί κι ο άντρας μου...... που τελικά του άρεσε το αποτέλεσμα.
να είστε όλοι καλά.

12 σχόλια:

  1. Καλά από καβγάδες του τύπου "τι το θες αυτό;;; πέτα το, μας πιάνει χώρο!!!" άπειροι!!! Και όσο εγώ μαζεύω, τόσο εκείνος πετάει!!! Στο τέλος βέβαια με παραδέχεται όπως και ο δικός σου!
    Αυτή η ιδέα με τα καλάθια πολύ μου άρεσε! Νόστιμα και νοικοκυρεμένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα, μόνιμη η κατάσταση....σε τέτοιο σημείο που κρύβει πράγματα κάτω στο χωριό μη πέσουν στην αντίληψη μου και τα μαζέψω.....
      ένα μεγάλο μπαούλο έχω βάλει στο μάτι κάτω στην αποθήκη στο περιβόλι ....αλλά χλωμό το βλέπω να το μεταφέρω μόνη μου.
      φιλιά

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Και το πιο σημαντικό.....δεν μπερδεύονται τα νήματα στις άκρες των καλαμιών ..
      φιλιά Νίκη

      Διαγραφή
  3. Δεν θα μπορούσε να αξιοποιηθεί καλύτερα,εγινε τέλειο!!!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απο το να μπεί στην φωτιά......όπως το ήθελε ο άντρας μου;;;
      όντως και χωράει πολλά κουβάρια τυλιγμένα.....
      φιλιά Ρένα!!

      Διαγραφή
  4. xixi!
    Πρακτικό, ευφάνταστο και δημιουργικό το μυαλουδάκι σου!!!
    ;-)
    Σε φιλώ πολύ-πολύ!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χιχι!!!! αν με άφηνε ο σύζυγος θα έκανα θαύματα.....αλλά με φρενάρει συνεχώς...σε ότι έχει να κάνει με παλιά αντικείμενα ....ΠΕΤΑΜΑ είναι ή λέξη του....
      του αντιστέκομαι όμως όσο μπορώ
      φιλια Γιάννα !!

      Διαγραφή
  5. Mαρια πανεμορφο το πλεκτο των καλαθιων, φιλιά Μαιρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Μαίρη.....σ έυχαριστώ πολύ .....με μεγάλη δυσκολία πέρασα από το μπλόγκ σου......για κάποιον λόγο ο υπολογιστής δεν ήθελε να μπω......
      τελικά μέσω λαμίας τα κατάφερα.....θα με φιλοξενείς συχνά...
      φιλιά!!

      Διαγραφή

χάρηκα που σε είδα εδώ.....