Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2013

Καλό φθινόπωρο...........
δύσκολο το καλοκαίρι ,ελπίζω στην γλυκύτητα του φθινοπώρου για να μπούνε τα πράγματα σιγά σιγά στον δρόμο της καθημερινότητας.
η μητέρα μου μια βδομάδα αργότερα από την τελευταία φορά που μπήκα εδώ αντάμωσε για πάντα με την αδελφή μου και με τους αγαπημένους της.
το τέλος ήταν ανώδυνο και ειρηνικό, όπως λέει και ή ευχή της εκκλησίας .
η τελευταίες της λέξεις ήταν ....την ευχή μου να έχετε.....
αυτή την φράση την έλεγε κάθε φορά που άνοιγε τα μάτια της και μας έβλεπε.
η αίσθηση της απουσίας  της μεγάλη και μεγαλώνει κάθε μέρα.
και η αίσθηση της μοναξιάς επίσης, έφυγε ο τελευταίος άνθρωπος που μπορούσα να μιλήσω για τις αναμνήσεις μου.
μεγάλωσα.....




6 σχόλια:

  1. Καλή μου, με συγκίνησες τόσο πολύ...
    Εύχομαι ο χρόνος να πάρει μακρυά τα δάκρυά σου...

    ΄Οσο για τις αναμνήσεις σου...θα τις μεταδίδεις, θα τις μοιράζεσαι, είναι ο μόνος τρόπος να τις κρατάς ζωντανές..ξεκίνα απο΄δω, από αυτό το μετερίζι...τι λες?

    Σου στέλνω μια αγκαλιά...
    ***Αννιώ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ΄ευχαριστώ Αννιώ...
      ο χρόνος είναι ο μεγαλύτερος γιατρός και σίγουρα ο πόνος θα απαλυνθεί κάποτε.όχι όμως η μοναξιά. αυτό νομίζω είναι κάτι παραπάνω από σίγουρο. απλά κάποια μέρα ίσως να μη με πειράζει τόσο πολύ.
      σε φιλώ.

      Διαγραφή
  2. Κορίτσι μου... δεν έχω λόγια...
    (Αν και ξέρω πως τα λόγια, καμιά φορά, δεν μπορούν να μεταδώσουν επ' ακριβώς τα συναισθήματά μας...)
    Με συγκίνησες πολύ...
    Μια τεράστια αγκαλιά κ' ένα πολύ-πολύ γλυκό φιλί...
    Πάντα με όμορφες αναμνήσεις... και την ευχή της μανούλας σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Syros2js το ξέρεις ότι εσύ με έκανες να μπω ξανά εδώ μέσα;;;;
      σε ευχαριστώ για αυτό.
      αχ αυτές οι ευχές της ιδίως την τελευταία εβδομάδα.
      μακάρι να μπορούσα να τις μοίραζα σ΄ολον τον κόσμο.
      ακόμα κι όταν σταμάτησε να μιλάει τα μάτια της πριν κλείσουν έδιναν την ευχή της.
      σε φιλώ κι εγώ

      Διαγραφή
  3. Λυπάμαι...
    Τα συλλυπητήριά μου...
    Να 'σαι καλά να τη θυμάσαι...
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου σε ευχαριστώ πολύ.
      να είσαι πάντα καλά.
      φιλιά!!!

      Διαγραφή

χάρηκα που σε είδα εδώ.....