Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2011

πΑυτή την εποχή πλέκω μια ζακέτα,σε τόνους του ασπρου μαύρου.
Οταν όμως πηγαίνω στο σπίτι της μητέρας μου για να βγάλω τον Οδυσσέα βόλτα και για να της κάνω παρέα μου είναι δύσκολο να κουβαλάω το πλεκτό μου εκεί.
Και επειδή μου είναι παντελώς αδύνατο να κάθομαι χωρίς να κάνω τίποτα, η μόνη λύση είναι να έχω εκει ενα εργόχειρο.
Λοιπόν το εργόχειρο αυτό τελείωσε.
Ενα κασκόλ φιγούρας θα έλεγα και οχι χρηστικό (για να με κρατάει ζεστή) .
Εδω το βλέπετε με μανεκέν την μπλούζα μου.
Το τελείωμα που έκανα στην μια άκρη
και επειδή δεν μου εφτανε το μαλλί (το οποίο ειναι ξήλωμα απο παλιοτερο πλεκτό), το τελείωμα στην αλλη ακρη ειναι δύο μικρότερα λουλούδια (τα οποία όμως δεν καλοφαίνονται)
Να είστε όλοι καλά.

2 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο και η πλέξη και το χρώμα,γειας στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ρένα σ΄ευχαριστώ. αυτό είναι απο την περιπλάνηση μου σε διάφορα μπλόγκ για πλέξιμο.

    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

χάρηκα που σε είδα εδώ.....