Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2011

Καλημέρα.....καλό μήνα.
Μέχρι να τελειώσουμε την βασιλόπιτα ,αρχίζουμε να ετοιμαζόμαστε για τις απόκριες.
Δεν ξέρω γιατί, αλλά έχω την αίσθηση ότι οι μέρες και οι εβδομάδες φεύγουν πιο γρήγορα.
Σήμερα θα σας δείξω ένα βραχιόλι που έκανα το καλοκαίρι.
Χρησιμοποίησα σύρμα για το πλαίσιο το οποίο αποτέλεσε και το υπόβαθρο για να υφάνω .Τόσο τις κλωστές του στημονιού όσο και αυτές που αποτέλεσαν το υφάδι τις περνούσα με βελόνα (μικροϋφαντική)
Που και που εβαλα και μερικές χαντρούλες.Με σύρμα έφτιαξα τόσο τους συνδέσμους , όσο και το κούμπωμα. Ενα τελείως χειροποίητο βραχιόλι.Το φόρεσα τους καλοκαιρινούς μήνες, ήταν εντυπωσιακό και περίεργο.
Φυσικά έχει πολλές ατέλειες, αλλά ήταν το πρώτο και πιστεύω οτι θα τις διορθώσω.
Να είστε όλοι καλά.

4 σχόλια:

  1. μα είναι καταπληκτικό!!!!!υπέροχο!!!μπράβο χρυσοχέρα.φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλή μου φορτουνάτα σ΄ευχαριστώ.ξέρεις τι ευχαριστήθηκα; τις περίεργες ματιές που έρριχναν στο χέρι μου οταν το φορούσα (εγωϊστικό αλλα τι να κάνω;;; μου άρεσε)

    σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ρένα μου να είσαι καλά.
    με παίδεψε κάμποσο αλλα νομίζω άξιζε τον κόπο, άσε που οταν το φόρεσα στα μαθήματα ξετρελάθηκαν.

    σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

χάρηκα που σε είδα εδώ.....