Τετάρτη 3 Μαρτίου 2010

Γειά σας........Σήμερα το πρωί γύρισα απο το χωριό , και ειμαι ενθουσιασμένη γιατί εκτός που πέρασα ομορφα , εφτιαξα κι ενα σωρό πράγματα.
Ο κήπος ήταν ολάνθιστος, περπάτησα πολύ και βούτηξα τά πόδια μου στην θάλασσα -δεν πιάνεται όμως για μπάνιο. Δέν ξέρω πως συμβαίνει αλλά το χωριό του άντρα μου ασκεί μια μαγεία επάνω μου. Δεν θυμάμαι να έχω πάει εκεί και να μην έχω περάσει καλά.
Τέλος πάντων μάλλον θα βαρεθείτε να με ακούτε να λέω για το Κατσίγκρι οπότε ας σας δείξω τί έφτιαξα.
Για πρώτη φορά έκανα σαπούνι. Και μη φανταστείτε οτι το έκανα με σαπουνόμαζα..... Τό έκανα με τον παραδοσιακό τρόπο.
Πέρισυ είχα μαζέψει ανθούς πορτοκαλιάς, που τους είχα βάλει σε ελαιόλαδο και τους άφησα στόν ήλιο περίπου 6 εβδομάδες.
Προχθές χρησιμοποίησα το λάδι αυτό , εβαλα καυστική σόδα, στο τέλος λίγο ξύσμα φρέσκου πορτοκαλιού και ιδού.....
τα σαπούνια μου, που έχουν πήξει ( θα είναι έτοιμα σε ενα μήνα περίπου)
εδώ τα υλικά μου μαζεμένα , το κάθε βάζο -με το αρωματικό λάδι και την ποτάσα - έχουν το δικό τους θερμόμετρο....
εδώ στην φάση του ανακατέματος.... μου πήρε περίπου 45 λεπτά συνεχούς ανακατέματος
εδώ τα κεράκια που έφτιαξα, όλα με περισσεύματα παλιών κεριών, γιαυτό και τα χρώματα τους είναι ανακατεμένα. Αυτά τά εκανα σε θήκες γλυκών με δύο φυτίλια
αυτά σε καλούπια (το ακριανό το χρησιμοποίησα το ίδιο βράδυ και άναβε πολυ όμορφα)και έκανα και δύο κουφωτά , τό ενα με αποξηραμένες λεβάντες , και το άλλο με τριανταφυλλάκια.
και το βράδυ , δίπλα στην σόμπα ύφαινα στον αργαλειό μου.
Αύριο κατεβαίνω στην Κρήτη, και χαίρομαι γιατί ο καιρός χαλάει απο το σάββατο και θα βγώ να μαζέψω χοχλιούς (σαλιγκάρια).
Να είστε όλοι καλά.

14 σχόλια:

  1. Εφτιαξες τόσα πολλά και όμορφα πράγματα φαίνεται σε εμπνέει αυτό το χωριό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Α!!ΚΑΛΑ ΕΙΣΑΙ ΦΟΒΕΡΗ.ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ.
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπραβο νοικοκυρούλα μου προκομενη!
    Με τη Κρήτη τι σχεση εχεις;
    Και που θα πας;
    Οι απαντησεις προεραιτικες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. rena έχεις δίκιο. το χωριο αυτό με εμπνέει, με κάνει και αισθάνομαι ομορφα με γεμίζει διάθεση για δημιουργία.

    καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. γεια σου ρίκη.η μητέρα μου ειναι κρητικιά -κατ΄επέκταση λίγο κι εγώ.
    Εξω απο το ηράκλειο ειναι το χωριό μας, κι εκεί πάω αυριο.

    καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Βρε λες να ειμαστε χωριανες_;

    Η εστω κοντοχωριανες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μα δεν παίζε σε!
    Και χρόνο πολύ θέλει και έμπνευση!
    Τα κεριά σου, πολύ όμορφα!
    Πάντα να έχεις έμπνευση, να χαιρόμαστε να τα βλέπουμε!
    Την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχα όλα, αλλά τα κεράκια στις φόρμες των γλυκών μου αρέσουν πάρα πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ!!!!
    Το ίδιο φαναράκι έχουμε.
    ΄Οσο για το Κατσίγκρι και Α. Αδριανός τώρα, το ξέρω από μικρό παιδάκι. Κάποια φορά θα βάλω και φωτο που ήμουν παρανυφάκι στην εκκλησία του χωριού... κάααποτε..

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κοίτα να δεις που θα βγούμε όλοι μαζί οικογένεια-εξ αίματος με σένα redhat, εξ αγχιστείας (σωστά το λέω άραγε?) με την φίρδιν-μίγδιν, και να που τώρα βγήκατε από το ίδιο χωριό εσεις οι δύο!!...

    Ξέρεις άραγε πόσο σε θαυμάζω που τα κάνεις όλα αυτά, όλα ταυτόχρονα, που ενθουσιάζεσαι και που το απολαμβάνεις?

    Να περάσεις καλά στην Κρήτη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καπελακι μου
    Τι ωραια πετυχαν τα σαπουνια σου Θελω μια γωνιτσα να πλενομαι.
    Οσο για τα κερια δεν τ αναβω μην μου τελειωσουν.
    Αποτελεσματα απο το υγρο γυαλι λιγο απροσμενα. Θα τα πουμε τηλεφωνικως.
    Φιλια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΜΙΑ ΖΕΣΤΗ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΕΛΑ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΕΙΣ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φοβερά τα κεριά σου, αλλά εντυπωσιάστηκα με τα σαπούνια! Μπράβο!
    Μ' αρέσει πολύ όπως περιγράφεις την Κρητική φύση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

χάρηκα που σε είδα εδώ.....