Τρίτη 21 Ιουλίου 2009

αέρινες νότες

Η χρήση του παρέμεινε η ιδια. Να σκεπάζει, να ομορφαίνει , να δημιουργεί.
Η ομορφιά, πάντα είναι πηγή δημιουργίας.....ενός χαμόγελου, μιας σκέψης...

Ο αρχικός του προορισμός........αν μεγάλωνε λίγο, ήταν κάλυμα κρεββατιού.
Αφησε όμως την ακινησία και την μοναχικότητα της κρεβατοκάμαρας, και προτίμησε την κίνηση του αέρα, το παιχνίδισμα του ήλιου, την συντροφικότητα ενός μικρού παράθυρου.

Ενας μικρός έρωτας, που παίζει με το φώς και την σκιά, που δονείται απο τις αέρινες νότες και θα μου θυμίζει πάντα την φίλη που μου το χάρισε, μια γυναίκα ερωτευμένη με την ζωή, την χαρά , την δημιουργία.

7 σχόλια:

  1. Καλησπέρα πάντα μου άρεσαν οι πλεκτές με βελονάκι κουρτίνες. Πιστεύω ότι ο χρόνος που χρειάζεται για να φτιαχτούν αφήνει πάνω τους σκέψεις και συναισθήματα του κατασκευαστή. Πολλές φορές επιχείρησα να μάθω βελονάκι γι' αυτό το λόγο, όμως δεν το κατάφερα ποτέ. "Πλέκεις πολύ σφιχτά" μου είπαν οι γνωρίζοντες και εγώ δεν μπόρεσα να χαλαρώσω λίγο για να το πετύχω. Τώρα θαυμάζω τα έργα άλλων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κάθε μου πλεκτό εχει μια δικια του ιστορία να πεί, ανάλογα με την εποχή και τον χρόνο που δημιουργηθηκε.
    Όι γνωρίζοντες΄΄ ακόμα και σήμερα επιτιμούν τα έργα μου-πλέκεις χαλαρά και ασύμετρα μου λένε-αλλά δεν με νοιάζει καθόλου.Πλέκω για μένα και μ΄ευχαριστεί

    καλό σου απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παραμυθένιο,ονειρικό...

    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το έχω απο τη γιαγιά μου σε κάλυμα στο κρεβάτι , θαυμάζω τα πλεκτά και έχω πάρα πολλά μα ...όχι δικά μου.Η μητέρα μου ήταν γιατρός μικροβιολόγος και έκαμνε δωρεάν εξετάσεις στο Χαρίσειο γηροκομείο της Τούμπας.Όταν λοιπόν παντρεύτηκα όλες οι γιαγιάδες της έφεραν ΑΜΕΤΡΗΤΑ πετσετάκια , σεμεδάκια και ότι μπορείς να φανταστείς.Τα έχω μέχρι τώρα , έδωσα στις κόρες μου στη πρόικα τους και έχω άλλα τόσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Eχω ακριβως το ιδιο σχεδιο

    Πλήρωσ πριν 15 περίπου χρονια να μου το φτιάξουν, το ειχα όλο ετούτο το καιρό στο ντουλαπι- το πλεκτό απλως- περιμένοντας να μεγαλώσει η κόρη μου και να αποφασίσει αν το κάνει κουρτινα η κάλυμα κρεβατιου

    Βλέποντας την αρνητικη διάθεση του παιδιου για κάθε τι χειροποίητο, αρχισα κι εγώ δειλά δειλα να το στρωνω κάπου καπου και...ειδομεν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. χαρήκα ρίκη με την επίσκεψη σου.
    δυστυχώς το ιδιο αντιμετωπίζω κι εγω........ μια πλήρη αρνηση για κάθε τι χειροποίητο ή παραδοσιακό.
    αν και το συγκεκριμένο μου το έχουν κάνει δώρο, συνεχίζω να πλέκω ,πλέον μονο για την χαρά που δίνει το πλέξιμο.

    να εχεις μια ομορφη μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

χάρηκα που σε είδα εδώ.....