Τρίτη 25 Απριλίου 2017

 Η λέσχη της χαράς !!!

 Κοιτάζω το πληκτρολόγιο ,κοιτάζω τα χέρια μου την επικεφαλίδα και δεν μπορώ να ξεκινήσω.
Μετά απο εναν χρόνο σχεδόν απουσίας οι σκέψεις δυσκολεύονται να γίνουν λέξεις, να εκφράσουν συναισθήματα.

Λοιπόν ας μπω κατευθείαν στο θέμα, στο κλίκ που μέ έκανε να ξαναρχίσω το γράψιμο.

Την περασμένη Παρασκευή η Μπέσσυ η Θεοδώρα και εγώ πήραμε την απόφαση να συναντιόμαστε μια φορά την εβδομάδα και να ράβουμε, να πλέκουμε , να κουβεντιάζουμε.
Η ιδέα και ο τίτλος ανήκουν στην Μπέσσυ  . 


 Κάποια υλικά έχουν ήδη μεταφερθεί στο σπίτι της μητέρας μου που θα είναι και η βάση μας. Σιγά σιγά θα το κάνουμε μια αληθινή λέσχη της χαράς.
Εννοείται οτι δεν θα εργαζόμαστε μόνο ...... 
Θα κάνουμε σχέδια και όνειρα και θα μιλάμε ,θα μιλάμε πολύ....

Θα πίνουμε αρωματικά τσάγια και ζεστή σοκολάτα με μπαχαρικά, θα τρώμε μικρά γλυκάκια και αλμυρά ..
Αυτήν την Παρασκευή ξεκινάμε.....απο τις 9 για ατελείωτες ώρες χαράς και δημιουργίας.

Μπέσσυ έπιασα πάλι το βιβλίο και το διαβάζω.
Για μένα που η κατάθλιψη μου στέρησε την χαρά του διαβάσματος αυτό είναι μια μεγάλη νίκη.
Μπέσσυ σε ευχαριστώ.

10 σχόλια:

  1. Πολύ χαίρομαι αγαπητή που γύρισες στη γειτονιά !!!!!! Μ αρέσει πάρα πολύ η ιδέα των συναπαντημάτων με φίλες που έχουν τα ίδια ενδιαφέροντα !!!! πολύ καλά το σκεφτήκατε και εύχομαι ευχάριστα και ενδιαφέροντα ανταμώματα !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τι ομορφη η ιδεα σας να βρισκοσαστε ολες μαζι,να κανετε αυτο που αγαπατε αλλα και να περνατε ομορφα!
    ζηλευω!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Oταν το άγνωστο και το σκοτεινό κρύβονται στον δρόμο της ζωής, ο μόνος τρόπος να τα ξορκίσουμε είναι η φιλία, η δημιουργία, η χαρά.... το ονείρεμα. Σε ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου δίνεις να βιώσω την εμπειρία. Η φιλία σου με τιμά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραία το σκεφτήκατε!!!!!
    Να περνάτε καλά και να μας δείχνετε τα έργα σας!!!!
    Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι όμορφη λέσχη! Ζηλεύω! Καλή επάνοδο κοπέλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαρία εύχομαι όλα τα καλά στη λέσχη της χαράς.Να ελπίζω πως θα σε δω και κάποια Τετάρτη στο μάθημα ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με το καλό Μαρία μου, καλές και δημιουργικές συναντήσεις να έχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλώς επέστρεψες. Κι εγώ είναι νέα στη μπλογκογειτονιά. Καλές δημιουργίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπράβο Μαρία μου , Μπράβο και στη Χρυσάνθη που δίνει πολλές και καλές οδηγίες.
    Έγινε υπέροχο.
    Φιλακια πολλά.
    ดูหนังออนไลน์

    ΑπάντησηΔιαγραφή

χάρηκα που σε είδα εδώ.....