Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2015

Καλημέρα και καλό φθινόπωρο που επιτέλους μπήκε....



Πριν 2 χρόνια και...στην γιορτή της σεν είχα γνωρίσει τηνΡάνια και στην συζήτηση που κάναμε ήρθε η κουβέντα για το πως ενώνουμε τα νήματα όσο το δυνατόν πιο όμορφα (χωρίς κόμπους). 
Τότε της μίλησα για τον ρώσσικο τρόπο αλλά επειδή δεν είχα νήμα μαζί μου δεν μπόρεσα να της τον εξηγήσω . 
Σήμερα λοιπόν δείχνω την εικόνα από όπου έμαθα να ενώνω και τα πιο μικρά κομμάτι νήματος χωρίς να φαίνεται τίποτα.

Εδώ 2 απο τα κουβάρια που έχω δημιουργήσει με τον τρόπο αυτόν

το ένωμα .....σαν να συνεχίζεται το ένα νήμα μετά το αλλο....

και μερικά απο τα μοτίφ που έχω αρχίσει και πλέκω.
Τα πιο απλά μοτίφ διότι αφενός το χρώμα και οι εναλλαγές του είναι που έχουν σημασία και αφετέρου αν έπλεκα οποιοδήποτε σχέδιο το πιο πιθανόν να μη φαινόταν καθόλου.

εδω σας δείχνω απο κοντά τα μοτιφ για να δείτε ότι η ένωση πραγματικά δεν ξεχωρίζει καθόλου.....το τμήμα της ένωσης είναι 2 ποδαράκια που δεν ΄΄φαίνονται ΄΄ μέσα στο σύνολο.


Αυτή είναι η πρώτη από τις 5 πολυθρόνες που αποφάσισα να αλλάξω ....Βρίσκεται στο εργαστήριο μου στο σπίτι της μητέρας μου δίπλα στον αργαλειό. Το κάλυμα που την έντυσα είναι οι λωρίδες που έπλεξε μέχρι λίγο πριν το τελευταίο της ταξίδι.
Να είστε όλοι καλά.

9 σχόλια:

  1. Βρε Μαράκι, τί υπέροχος τρόπος για να ενώνουμε τα νήματα!
    Δεν ξέρεις πόσο πολύ με βοήθησες! 1000 ευχαριστώ! Από αύριο κιόλας θα αρχίσω να... σουλουπώνω τα κουβαράκια μου!!!
    Η πολυθρόνα έγινε πολύ όμορφη και χαρούμενη! Ένας ακόμη λόγος να θυμάσαι τη μανούλα σου και να τη νιώθεις πλάι σου!
    Σε φιλώ πολύ και σου στέλνω όλη μου την αγάπη!
    (Και κλασσικά: Να δώσεις χαδάκια στα παιδιά!)
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά είναι καταπληκτικό !!!!!!
    Σ ευχαριστούμε πολύ Μαρία, μας ανοίγεις τα μάτια σε κάτι τέτοια μυστικά !!!!
    Η πολυθρόνα τέλεια !!! Έχω κι εγώ τα τελευταία που έπλεξε η μαμά μου και θα κάνω το ίδιο !!!!
    Καλή συνέχεια και πολλά φιλιά !!!
    ΥΓ Σαββατοκύριακο θα βρίσκομαι Ναύπλιο για έναν γάμο.... θα σου χαιρετίσω την πατρίδα !!!!!!!!














    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι κόλπα είναι αυτά,τέλεια συνδεσμολογία!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Καλά το κάλυμμα της πολυθρόνας,όλα τα λεφτά!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ούτε είχα ακούσει ποτέ για αυτόν τον τρόπο. Πολύ χρήσιμος. Πολύ χουχουλιάρικη η πολυθρόνα σου!!! Θα έχεις κοντά σου και την μανούλα. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τον είχα ξαναδεί αυτόν τον τρόπο πριν από χρόνια, αλλά τον είχα ξεχάσει.
    Νά'σαι καλά που μας τον έδειξες! Η πολυθρόνα σου, πολύ ωραία!!!!
    Καλό Παράδεισο να έχει η μανούλα σου!!!
    Φιλιά και καλό φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρησιμότατη η πληροφορία σου Μαρία, ένα πρόβλημα με το έννομα το έχω. Η πολυθρόνα σου σωστή φωλιτσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπητη αγνωστη φιλη, καποια στιγμη τυχαια επεσα πανω στη σελιδα σου. Μου κεντρισε το ενδιαφερον και εστι στρωθηκα να διαβασω όλα οσα εχεις γραψει από την αρχη μεχρι σημερα! Δεν σου κρυβω πως πολλες στιγμες χαμογελασα, μα και παρα πολλες φορς εκλαψα, γιατι παρα πολύ με αγγιξαν αυτά που εζησες και αιστανθηκες. Τον τελευται καιρο όμως ματαια μπαινω στη σελιδα σου, εισαι σιωπηλη... κι ετσι πηρα το θαρρος να σου γραψω και να σου πω πως περιμενουμε ένα σημαδι, μια καλημέρα, πως εισαι καλα εσυ και η οικογενεια σου... Σου ευχομαι από καρδιας τα καλυτερα, καλες γιορτες με υγεια, και περιμενω να σε δω, να σε διαβασω δηλαδή. Τα φιλια μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η λέξη ευχαριστώ να ξέρεις περιέχει στα αλήθεια πολλά συναισθήματα.Μόνο αυτή σκέφτομαι απο την ημέρα που διάβασα το μνμ σου.Μου έκανες μεγάλο καλό. Να είσαι πάντα καλά.
      Φιλιά
      Μαρία

      Διαγραφή
  8. Φίλες μου σας ευχαριστώ όλες για τα καλα σας λόγια.
    Χαίρομαι που βοηθησα στο πρόβλημα της ένωσης νημάτων.
    Κυκλάμινο....κάθε φορα που κάθομαι στην πολυθρόνα σκέφτομαι τα λόγια σου και νομίζω οτι με αγκαλιαζει η μητέρα μου.
    φιλιά σε ολες.
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή

χάρηκα που σε είδα εδώ.....