Τετάρτη 13 Μαΐου 2015

Καλημέρααααααααααα
Γύρισα από το χωριό και λογικά δεν θα έπρεπε να είμαι χαρούμενη….τελείωσα όμως τις δουλειές που έπρεπε να κάνω ,ξέστρωσα τα χειμωνιάτικα καθάρισα και μου έμεινε και λίγος χρόνος για μένα.

Ο λόγος που κατέβηκα ήταν να κάνω την δήλωση για τις επιδοτήσεις.  Κάθε χρόνο τα ίδια.
Η  διαδικασία απλή (αν σε είχαν ενημερώσει)
Σηκώνεσαι αξημέρωτα (εγώ σηκώθηκα 5παρά το πρωί),πηγαίνεις στα γραφεία της ένωσης, γράφεσαι σε ένα χαρτί που κυκλοφορεί από χέρι σε χέρι και από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο για να έχεις σειρά προτεραιότητας, και αν είσαι τυχερός και το χωριό σου είναι κοντά ξαναγυρίζεις ,αλλιώς μένεις εκεί στο ύπαιθρο και περιμένεις μέχρι τις 8 το πρωί που ανοίγουν τα γραφεία και μοιράζονται τα νούμερα με βάση εκείνο το χαρτί .
Καί έβλεπες παπούδες και γιαγιάδες να περιμένουν στο πρωινό αγιάζι ,γιατί το κρύο το έκανε εκείνη την ώρα.

Να μη πολυλογώ μπήκα στις 9.30 και ενώ τα είχα όλα τα δικαιολογητικά πάλι έκανα 20 λεπτά για να τελειώσω.Τα νέα παιδιά που κάθονταν στους υπολογιστές ήταν όλα ευγενέστατα και με απέραντη υπομονή. Από φέτος έπρεπε να βρούμε στους χάρτες της google τα κτήματα και να  ταυτοποιήσουμε τις συντεταγμένες.
Και εδώ αρχίζει  το πανηγύρι.  
 Οση ώρα περίμενα την εκτύπωση παρακολουθούσα το δίπλα τραπέζι με έναν γεράκο γύρω στα 80. Η κοπέλα του έδειχνε στον χάρτη τις ελιές ….
Και αυτές δικές μου είναι  έλεγε.
Δεν γίνεται κύριε ….αυτό είναι το ρέμα….
Δεν ξέρω τιποτα ….εδω είναι ελιές και είναι δικές μου.
Είναι το ρέμα του χωριού κύριε,ξαναέλεγε η κοπέλα….. τίποτα ο παππούς  ανένδοτος ….οι ελιές μου είναι.

Και αυτό γινόταν με όλους του ηλικιωμένους που δεν μπορούσαν να ΄΄διαβάσουν΄΄ τους χάρτες. Και φυσικά δεν επιτρεπόταν η δήλωση να γίνει από άλλο άτομο πλήν του ιδιοκτήτου ασχέτως ηλικίας.
Ελλάς το μεγαλείο σου.

Από τις πιο  εύκολες κουβέρτες που έχω πλέξει είναι αυτή στην φωτογραφία. Στο ένωμα η μόνη δυσκολία που συνάντησα είναι το βάρος της από ένα σημείο και μετά και το ότι την ένωσα πέρισυ το καλοκαίρι  και ΄΄κάηκα΄΄!

Να είστε όλοι καλά.



6 σχόλια:

  1. Θέλω να πιστεύω πως όόόλη αυτή η άθλια κατάσταση με τη γραφειοκρατία, θα βελτιωθεί κάποια στιγμή...
    Στην υπέροχη κουβερτούλα σου θα σταθώ! Πανέμορφοι οι ρόμβοι σου και τα χρωματάκια πολύ χαρούμενα!!!
    (Πέρσυ το καλοκαίρι ένωνα κουβέρτα... Δεν την ξαναπατάω!!! χαχα!)
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, Μαράκι μου!
    (Χαδάκια στα παιδιά αν δώσεις!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελλάς το μεγαλείο σου βέβαια !!!! Δεν ξέρω αν στις μέρες μας δούμε κάποια αλλαγή ή με αυτή την ελπίδα θα φύγουμε !!!
    Η κουβέρτα σου μου αρέσει πάρα πολύ που είναι με ρόμβους!!!!!! Εάν πλέξω κομμάτια τετράγωνα με βελόνες, γιατί βελονάκι δεν μπορώ, μπορώ να τα ενώσω μετά σαν ρόμβους !!!! Ενημέρωσέ με Μαράκι μας !!!! Σε φιλώ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μετά από όλη τη γραφειοκρατεία πανεύκολη σου φάνηκε η κουβέρτα ε,χαχα
    Φιλάκια πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νομίζω στην εποχή των παιδιών μας, που ξέρουν όλα από υπολογιστές, θα αρχίσουν να βελτιώνονται τα πράγματα!!
    Μέχρι τότε θα γελάμε και θα κλαίμε!!!!
    Ένας παππούς στο δικό μας χωριό δεν εννοούσε να καταλάβει ότι τα έλατα δεν ήταν δικά του αλλά του δασαρχείου.
    Ακόμη και όταν του είπαν ότι όσα έχουν επάνω γραμμένο με κόκκινη μπογιά το γράμμα Δ, αυτός αφού σκέφτηκε λίγο τους είπε.
    Καλά σας λέω εγώ, γράφει διουκτησία, δλδ, θκαμ'!!!!
    Η κουβέρτα κούκλα, αλλά δε γίνονται αυτές οι δουλειές καλοκαίρι καλή μου!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι ταλαιπωρία, ειδικά για τους ηλικιωμένους!!!!!
    Η κουβέρτα σου είναι πανέμορφη!!!
    Καλό καλοκαίρι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η κουβέρτα σου Μαρία μου πολύ όμορφη με χαρούμενα χρώματα. Όσο για τη ταλαιπωρία με τις διάφορες υπηρεσίες απ'οτι φαίνεται δεν πρόκειται να βελτιωθούν τα πράγματα στον αιώνα τον άπαντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

χάρηκα που σε είδα εδώ.....