Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2013

Γειά σας.....
Προχθές όπως έκανα βόλτα με τον Οδυσσέα είδα μια δάφνη .
Οι καρποί της είχα ωριμάσει, μαύροι και γυαλιστεροί. Μάζεψα κάμποσους ,στην πραγματικότητα όσους μπορούσα να φθάσω, ήταν αρκετοί όμως για να γεμίσουν ένα βαζάκι μέχρι την μέση.
Δεν ήθελα και πιο πολλούς. Αφού τους έπλυνα και τους στέγνωσα καλά  σκουπίζοντας τους, τους έβαλα στο βάζο και πρόσθεσα λάδι ίσα να τους καλύπτει. Και τους άφησα σε ένα ντουλάπι της κουζίνας.  Σε 20 μέρες θα είναι έτοιμο το λάδι για χρήση.  Γίνεται πολύ καλό σαπούνι ιδιαίτερα για τα μαλλιά . Θα το χρησιμοποιήσω σαν μάσκα για τα μαλλιά κάνοντας εντριβή με ελάχιστη ποσότητα στις ρίζες τους και απλώνοντας μετά σε όλο το μήκος τους. Τα σκεπάζεις με μια πετσέτα ή ακόμη καλύτερα με ένα σκουφάκι μπάνιου και αν μπορείς να τα αφήσεις κάμποσες ώρες είναι καλά  αλλιώς σε 1 ώρα  αρχίζεις να λούζεσαι. Λέω αρχίζεις γιατί θέλει τουλάχιστον 3 χέρια. Το αποτέλεσμα όμως είναι εκπληκτικό. Μαλλιά στιλπνά και γυαλιστερά ενώ ταυτόχρονα με συχνή χρήση δυναμώνει και το ριζικό τους σύστημα.
 Οπότε μη κάθεστε!!!!! τώρα είναι η εποχή της δάφνης.

Και εδώ εγώ με την μπλούζα που έπλεξα πέρισυ  το φθινόπωρο , την φόρεσα όμως φέτος στην αρχή του καλοκαιριού (μέ είδε και ή μητέρα μου και το χάρηκε )

Να είστε όλοι καλά.

7 σχόλια:

  1. ΥΠΕΡΟΧΗ η μπλούζα σου !!!!!! Τα σχετικά με τη δάφνη πρώτη φορά το μαθαίνω !!!
    Θα ακολουθήσω τη συμβουλή σου !!!! Καλό βράδυ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Νίκη...... κάνει πολύ καλό και τονώνει και το χρώμα των μαλλιών.
      Καλή μέρα να έχεις

      Διαγραφή
  2. Α, τί όμορφη που είναι!!!
    (Εμένα μου φαίνεται τελείως εξωπραγματικό να καταπιαστώ να κάνω κάτι με μανίκι, έστω και κοντό)...
    Συνεχίζω στα απλά για την ώρα! Δεν είμαι για αριστουργήματα σαν τα δικά σου!!!
    Φιλάκια πολλά!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννα μη λές τέτοια.....το μανίκι στην συγκεκριμενη μπλούζα είναι μοτιφ που τα ενώνουμε ....ουτε μανικοκόληση ούτε κόψιμο μασχάλης.....
      μη φοβηθείς να το ξεκινήσεις...αν δεν σου αρέσει το ξηλώνεις και το κάνεις κάτι αλλο.
      σε ευχαριστώ πολύ ....
      Να έχεις μια όμορφη μέρα

      Διαγραφή
  3. Γειά σας. Μπορείτε να μου πειτε που εχετε αγορασει τον αργαλειό που ειδα σε παλιότερη ανάρτησή σας? θελω να αγορασω ένα τέτοιον ίδιο/. Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τον αργαλειό τον κατασκεύασε ενας ξυλουργός που ζει στον Ολυμπο.
    αν θα ήθελες να μου στείλεις ενα μαιηλ να σου δώσω εκει το τηλ. του.
    Καλη σου μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. έχετε κάποιο μέιλ να σας στείλω το μειλ μου? ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

χάρηκα που σε είδα εδώ.....