Τρίτη 11 Ιουνίου 2013

Τελείωσε!!!!!!!! 
χθές βράδυ έπλεξα το τελευταίο ποδαράκι στερέωσα την κλωστή και την έκοψα.
77 σειρές!!!!!! 
τώρα τι να πω;;; ούτε εγώ το πίστευα.
2 χ 2 δηλ.  4 τετραγωνικά μέτρα κουβέρτα.
σήμερα θα αρχίσω να κρύβω τις κλωστές που εξέχουν και μετά ......στρώσιμο.
μαζί όμως με την κουβέρτα τελείωσα και μια καλοκαιρινή εσάρπα.
κι αυτή  2 μέτρα μήκος -λίγο μακριά είναι - αλλά δεν πειράζει.
την είχα πλέξει πέρισυ το φθινόπωρο και δεν την είχα φορέσει καθόλου.
στην αρχή είχα αποφασίσει λόγω του μεγέθους της να μη βάλλω κρόσια.
όμως δεν μου άρεσε κι έτσι φέτος ασχολήθηκα με τα κρόσια ,που δεν τα ήθελα συνηθισμένα, κλωστές δεμένες αλλά κάτι άλλο.



η εσάρπα
αν και πλέκεται με δύο χρώματα δεν έχει καθόλου κόμπους.
η αλλαγή γινόταν πάντα στην ίδια πλευρά  και το ένα νήμα το έπλεκα μαζί με το άλλο.
ή ακρη που το ένα νήμα πλέκεται μαζί με το αλλο
η εσάρπα , σαν σχέδιο είναι απλή και λίγο μονότονη οπότε τα κρόσια είναι όλη η φιγούρα της.
η μια κοντή πλευρά
κύκλοι, σπείρες , λουλούδια πλεγμένα διπλά , και ενωμένα μετά ανά  δύο  με κλωστές ανάμεσα τους για να έχουν όγκο και  βάρος .
κάθε κρόσι διπλό με ανόμοιο μήκος .


και η άλλη με τα κρόσια
λεπτομέρεια απο τα κρόσια
και τι θα κάνω τώρα;;;;; 
θα συνεχίζω τα μοτιφάκια που πλέκω χωρίς τύψεις  (ξέρετε.....χωρίς να έχω τελειώσει το ένα αρχίζω το άλλο)
και μετά με περιμένουν ενα σωρό πολύχρωμα κουβάρια απο τα νήματα που περίσεψαν απο την κουβέρτα.......

6 σχόλια:

  1. Ορίστε!!! Τελικά το "λίίίγο" που λέγαμε στην προηγούμενη ανάρτηση, ήρθε!!!
    Πολύ όμορφη δουλειά έκανες, γλυκιά μου!!!
    Εν αναμονή της συνέχειας, λοιπόν!!!
    ;-)
    Φιλάκια πολλά-πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οι τελευταίες σειρές δεν φεύγανε με τίποτα....
      σε ευχαριστώ πολύ.....
      η συνέχεια σε λίγες μέρες ....
      φιλιά

      Διαγραφή
  2. Moυ αρέσουν πολύ αυτά τα διαφορετικά κρόσια, γειά στα χέρια σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Τζίνα!!!! μάλλον τα κρόσσια θα κοιτάνε ....ούτε την εσάρπα ...ούτε εμένα.....

      φιλιά καλή μου

      Διαγραφή
  3. ΤΑ ΚΡΌΣΣΙΑ ΠΟΛΎ ΙΔΙΑΊΤΕΡΑ!
    Μου αρέσει που "ανοίγεις" πολλές δουλειές!
    Φιλιά και καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι καλό ή κακό που ανοίγω πολλές δουλειές ταυτόχρονα;;;;
      μάλλον κακό γιατί έχω κάμποσα μισοτελειωμένα, και την υπόσχεση που δίνω στον εαυτό μου να τα τελειώσει ποτέ δεν την κρατάω. απόδειξη γι αυτό σε λίγες μέρες.

      φιλιά καλή μου Αντιγόνη.

      Διαγραφή

χάρηκα που σε είδα εδώ.....