Τρίτη 14 Μαΐου 2013

η καρφίτσα της βασίλισσας
Ποιο παιδί σου αγαπάς πιο πολύ;;;; ρώτησαν κάποτε μια μάννα.
το ξενιτεμένο μέχρι να γυρίσει.....
το άρρωστο μέχρι να γίνει καλά.....

Χρόνια πολλά, Χριστός Ανέστη
ελπίζω οι κατανυκτικές μέρες της Μ. Εβδομάδας και οι χαρμόσυνες του Πάσχα να σας άφησαν όμορφες αναμνήσεις.


πόσο αργά κυλά ο καιρός όταν κανείς προσμένει  και κάθε όμορφη στιγμή πόσο γοργά διαβαίνει....

το έζησα όλη την σαρακοστή και πιο πολύ την μεγαλοβδομάδα που κάθε μέρα μου φαινόταν ατελείωτη ....περίμενα το μ.σάββατο για να υποδεχθώ την κόρη μου.
και το ξαναέζησα την επόμενη εβδομάδα που μέχρι να ξημερώσει νύχτωνε και η ώρα του αποχωρισμού έφτασε υπερβολικά γρήγορα.
είχα ετοιμάσει τα γλυκά που της αρέσουν (ροξάκια ,κολοκυθόπιτα γλυκειά και τσουρέκι).......
αν εξαιρέσουμε την μέρα της ανάστασης και την επόμενη που τρώγαμε τα καθιερωμένα, της μαγείρευα ότι φαγητό ήθελε ακούγοντας ταυτόχρονα την τρυφερή γκρίνια του γιού μου......ότι θέλει η κόρη σου κάνεις....
μαγείρεψε η γιαγιά και φάγαμε.....
βγήκε βόλτες με τον αδελφό της ,πήγαμε στο χωριό που το είχε αναζητήσει......
της έφτιαχνα κάθε πρωί τον ΄΄μαμαδίστικο΄΄ καφέ που της λείπει....
έπαιξε με τους αγαπημένους φίλους της, την φίτσα το τρελόγατο που κοιμόταν μαζί της  και με τον τρυφερό και υπομονετικό οδυσσέα τον σκυλουκο μας....
κι όμως.... χθές που γύριζα απο το αεροδρόμιο , σκεφτόμουν πόσα πράγματα ήθελα να κάνω και δεν έκανα και έβαζα τους υαλοκαθαριστήρες να δουλεύουν για να καθαρίσουν τα τζάμια του αυτοκινήτου.

6 σχόλια:

  1. Δύσκολοι οι αποχαιρετισμοί.. ειδικά όταν αφορούν τα παιδιά μας...
    Φιλιά αγαπημένη μου :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ δύσκολοι Τζίνα και κάθε φορά γίνονται και πιο δύσκολοι.

    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με συγκίνησες καλή μου...
    Εύχομαι να ανταμώνετε πιο συχνά...
    (Αν και είμαι σίγουρη πως και πάλι θα σου λείπει...)

    Πολλά φιλιά, Αννιώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ τρυφερή και συγκινητική η κατάθεση ψυχής σου...
    Πάντα νιώθουμε πως υπάρχουν τόσα πολλά πράγματα που δεν έχουμε κάνει...
    Σε φιλώ πολύ, γλυκιά μου!!!
    Να χαίρεσαι τα καμάρια σου και να σε χαίρονται και αυτά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αννιώ.....
    σαν τις κλώσσες είμαστε. θέλουμε τα κοτοπουλάκια μας πάντα κάτω απο τα φτερά μας κάτι που δεν γίνεται φυσικά.....

    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. syros2js.....
    ετσι γίνεται πάντα.... αυτά που δεν έκανα είναι πάντα πιο πολλά.... και ξέρεις κάτι;;; όσο μεγαλώνω (διάβαζε γερνάω) τόσο ο χρόνος μου φαίνεται οτι περνάει υπερβολικά γρήγορα και δεν προλαβαίνω .....

    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

χάρηκα που σε είδα εδώ.....