Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2011

Καλημέρα φίλοι μου.......
Βοήθειααααααααααα......
Κυριακή σήμερα, έχω σηκωθεί αξημέρωτα, έχω βάλει το φαγητό να σιγοψήνεται (γίδα κοκκινιστή με μακαρόνια έχει το μενού) , έχω κάνει τον καφέ μου και λέω να τον απολαύσω μέχρι που ξυπνάει το τέρας.
Μιλάω για την φίτσα την γάτα της κόρης μου που πλέον μένει μαζί μας.
Ποτέ δεν είχα γάτες και για να πούμε την μαύρη αλήθεια ποτέ δεν τις συμπάθησα.
Μού έτυχε όμως και πρέπει να μάθω και να μάθει να συμβιώνουμε.
Και εδώ ζητάω την βοήθεια σας.
Απο σκυλιά κάτι ξέρω. Απο γάτες όμως τίποτα. Τι να κάνω για να την εκπαιδεύσω να είναι πιο ήρεμη, να μην ανεβαίνει παντού και να ρίχνει τα πάντα κάτω, να μη θέλει να μας χρησιμοποιεί σαν ονυχοδρόμια.
Εκπαιδεύεται ή δεν έχω καμμιά ελπίδα;;; Είναι περίπου 10 μηνών και την αλλη εβδομάδα θα την στειρώσω.
Η στείρωση τις κάνει πιο ήρεμες;;;
Οταν τα παιδιά μου ήταν μικρά, δεν είχα μπιμπελό και τασάκια και άλλα τέτοια στα τραπέζια. Τώρα τα έχω μαζέψει και απο το σύνθετο και απο τον μπουφέ και πάλι κάτι βρίσκει να το ρίξει κάτω.
Ετσι είναι οι γάτες ή μού έτυχε ή καλύτερη;;;
Μέχρι αυτή την στιγμή έχει ανέβει 3 φορές στον υπολογιστή και πρίν λίγο την έβγαλα στο μπαλκόνι για να ησυχάσω .
Ζητάω την βοήθεια σας και τις γνώσεις σας.
Καλή Κυριακή να έχουμε.

12 σχόλια:

  1. Δεν μπορώ να σε διαφωτίσω γιατί έζησα με το Μάρκο το πιο αγαπησιάρικο γατί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Eγώ πρότεινα στην αδελφή μου, για να πάψουν πια να μαλώνουν για υποθέσεις του...κοτετσιού τους, να σφάξουν τις κότες και να τις βάλουν στην κατάψυξη...
    Στην προκειμένη περίπτωση, δεν βρίσκω κάτι σχετικό να σου προτείνω...
    Μένω άναυδη(=θαυμάζω απίστευτα) με την αντιμετώπισή σου "να μάθω και να μάθει να συμβιώνουμε", και με την μεγάλη σου καρδιά.
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχα γάτα με τα όλα της,δυστυχώς δεν ξέρω να σε διαφωτίσω,μόνο γάτα δεν έχουν πάρει τα παιδιά μου ακόμα πάντως αν κρίνω από τα υπόλοιπα κατοικίδια που έχουμε κατά καιρούς (τώρα σκύλο και κουνέλι)είναι θέμα χαρακτήρα!
    Και τα δικά μας κακομαθημένα είναι,οπότε μάλλον αυτή θα εκπαιδεύσει εσένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Ρίκη.......είναι η τελευταία μου ελπίδα.
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είσαι τυχερή Αντιγόνη μου.....
    ελπίζω οταν γεράσει να ηρεμήσει.

    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λεμονάκι.....πολυ δραστικές λύσεις προτείνεις. Για να μιλήσουμε για υποθέσεις κοτετσιού ανυπομονώ νά έρθει η μέρα που θα έχω δικό μου κοτέτσι.....και προχωρώ και πιο μακριά , θέλω να φτιάξω μια μίνι φάρμα μόνο με κοκόρια. Μη γελασεις αισθάνομαι οτι είμαι έτοιμη να μάθω να τα σφάζω.
    Τώρα για την φίτσα....γίνονται και θαύματα μερικές φορές.

    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ρένα.... πολύ φοβάμαι οτι τελικά αυτό θα συμβεί. Θα με εκπαιδεύσει....
    Κατα καιρούς είχαμε ζωολογικό κήπο στο σπίτι, με χαμστερ παπαγαλάκια καναρίνια και σκύλο........αλλά η γάτα ζορικο πράγμα, πραγματικά ...γάτα με τα όλα της.

    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλώς σε βρήκα!!!αν έρθεις στο blog μου θα διαπιστώσεις πως είμαι μουρλή με τις γάτες..κάποτε όμως δεν ήμουν..αλλά ο άνδρας μου με έμαθε να τις αγαπώ και δεν μπορώ χωρίς αυτές!! η στείρωση είναι απαραίτητη να γίνει γιατί το ζώο θα ηρεμήσει ,θα έχει καλύτερη ποιότητα ζωής,θα ζήσει περισσότερα χρόνια αφού δεν θα τρέχει να ζευγαρώσει,δεν θα μυρίζουν τα ούρα του,δεν θα το κυνηγάνε οι άλλες γάτες ,δεν θα μπλέκεται σε καυγάδες,αυτά ισχύουν και για τα αρσενικά που συνήθως είναι πιο ζωηρά αλλά και για τα θηλυκά.το γατάκι σας είναι ένα κουκλί.να σε ρωτήσω η κόρη σου γιατί το άφησε;αυτό τώρα περνάει περίοδο στρες και μπορεί να σου κάνει ζημιές επειδή νοιώθει μια εγκατάλειψη,θέλει περισσότερα χάδια,να νοιώσει ζεστασιά.οι γάτες όταν αλλάζουν σπίτι περνάνε δύσκολα!! τωρα το οτι της αρεσει να ανεβαινει στα τραπεζια αυτα ειναι στη φυση της γατας δεν αλλαζουν ευκολα.για τα νυχια πανε σε ενα πετ σοπ και παρε κανενα ξυστηρα μπας και γλιτωσεις τα επιπλα σου.ή αν εχεις βαλε κανα κουτσουρο μεσα στο σπιτι μπας και αρεστει και παει και τα ξυνει εκει.παντως οι γατες κανουν παντα αυτο που τους αρεσει δεν μπορεις να την αναγκασεις να κανει κατι που δεν θελει,ειναι ομως πολυ καλα ζωακια και το χουρχουρητο τους συμφωνα με επιστημονικες ερευνες ειναι και αντστρες,κανει καλο και στην ψυχικη υγεια δηλαδη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. παρε ένα καλαθακι ψαθινο και βαλε ενα μαξιλαρακι μαλακο και μια κουβερτουλα και βαλε το κοντα σε ενα καλοριφερ ,στις γατες αρεσει πολυ η ζεστη (τον χειμωνα) και ισως να καθεται περισσοτερο εκει,εχε ομως υπομονη μαζι της καλη μου ,περναει δυσκολα το ζωακι δεν πειραζει μωρε κι αν κανει καμια αταξια.. <3 <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. maya καλώς όρισες......η κόρη μου δεν την άφησε, αλλα βρίσκεται στο εξωτερικό (στην αγγλία) για δουλειά και δεν μπορούσε να την πάρει μαζί της (τουλάχιστον τώρα τους πρώτους μήνες). Την αγαπάμε όλοι και δεν της φερόμαστε άσχημα αλλά μάλλον πρέπει να μάθω να την χαιδεύω .διάλεξε μόνη της την φωλιά της, κάτω απο το κρεβάτι της κόρης μου μέσα στο συρόμενο συρτάρι, που φυσικά το άδειασα και το γέμισα με παλιά ρούχα για να ειναι ζεστό.της έχω πάρει πολλά παιχνίδια μου δίνει όμως την εντύπωση οτι τα βαριέται εύκολα.είναι πλέον μέλος της οικόγενειας μας και ετσι την αντιμετωπίζουμε.
    να είσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. χαίρομαι κι εγώ που βρεθήκαμε!!!πολλά φιλάκια στο πανέμορφο γατάκι σας!!να έχετε υπέροχες γιορτές!!με υγεία και αγάπη!!!!!πολλά γατοφιλάκια!!και προς Θεού κανείς δεν είπε πως της φερόσαστε άσχημα αν είναι δυνατών!!έχω πολύ αγάπη για τα ζώα και ειδικά για τις γάτες και ίσως να παρεξηγήθηκε το ύφος του μηνύματος μου αλλά δεν υπονοούσα κάτι τέτοιο.απλά σας έγραψα την άποψη μου για τα λίγα που ξέρω για τις γάτες!πάντως είμαι σίγουρη πως κάποια στιγμή θα γίνεται αυτοκόλλητες.οι γάτες είναι υπέροχα πλάσματα,εγώ στην αρχή τις φοβόμουν.τώρα είμαι ερωτευμένη μαζί τους!!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

χάρηκα που σε είδα εδώ.....