Σάββατο 15 Νοεμβρίου 2008

Φλύαρη σιωπή

Το ρολόι ειναι το μόνο που δεν κοιτάζουμε, καθισμένες στο μεγάλο τραπέζι. Δεν μας ενδιαφέρει. Μακάρι να μπορούσαμε να το σταματήσουμε.
Μια ετερόκλητη ομάδα γυναικών που τις ενώνει μια κοινή αγάπη για λέξεις οπως στημόνια, υφάδια, χτένια,πατήθρες,μιτάρια...
Σκυμένες πάνω στους φορητούς αργαλειούς μας, περνάμε νήματα, χτυπάμε με τα αυτοσχέδια χτένια μας και μουρμουράμε ....ωχ! πάλι μου ξέφυγε ενα στημόνι!
Η δασκάλα μας μια καταπληκτική γυναίκα, μας ορμηνεύει κάθε τόσο , να καθόμαστε χαλαρά, οταν αθέλητα σκύβουμε κι αγκαλιάζουμε τον αργαλειό, να δούμε ...μη ξεφύγει πάλι κάποιο νήμα... μη ξεχάσω να κλειδώσω την κλωστή στην αρχή της σειράς....
Αλλά ακόμα κι οταν βασιλεύει σιωπή, αόρατα χρωματιστά νήματα μας δένουν και αισθανόμαστε μια συντροφικότητα και μια ζεστασιά οπως τά δάκτυλα σηκώνουν τα στημόνια να περάσουν τα υφάδια και να αρχίσει να ξεδιπλώνεται μια πολύχρωμη ιστορία.
Και στο τέλος , αφήνουμε την φαντασία μας και την αισιοδοξία μας ελεύθερη, και δημιουργούμε και στολίζουμε το σπίτι με έργα δικά μας.....
Ποιός ξέρει....; Ισως κάποτε..... Και στο κάτω -κάτω , γιατί όχι;;

Ο αργαλειός μου. Σε κάθε μάθημα, μια καινούρια τεχνική, ενα καινούριο σχέδιο. Ειμαι χαρούμενη.

12 σχόλια:

  1. Δεν γνωρίζω την τέχνη της υφαντικής στον αργαλειό, μα είναι τόσο ζωντανό το συναίσθημα που μεταδίδεις, που ένιωσα θαρρείς και μύρισα τα υφάδια...

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αχ καπελακι μου
    με ξεσηκωσες με την αναρτηση σου.

    δεν ξερεις πως αναμενω....
    με χαρα και αγωνια
    θελω κι γω να μαθω αργαλειο
    και την τεχνη της υφαντικης
    να παιζω με το στημονι και το υφαδι και να δημιουργω με τα μαλλια.
    φιλια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όταν ήμουν στο Λύκειο , το σχολείο μου ήταν Γαλλικό με καλόγριες τότε, ήταν μια η αδελφή Κλαιρ, μεγάλη σε ηλικία που μας μάθαινε ραπτική.Εκείνη λοιπόν μου έμαθε υφαντική και ήταν υπέροχα.Εχω όμως πολλά χρόνια να το κάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. γλαρένια καλημερα και καλη εβδομάδα,
    κάποιες στιγμές ειμαστε ολες τόσο παραδομένες σ΄αυτο που κάνουμε που νομίζεις οτι εχουμε μεταφερθεί σε αλλη εποχή.
    Νομίζω οτι δεν μπορώ να μεταφέρω την ατμοσφαιρα εκείνων των στιγμων.

    να εισαι πάντα καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αλίκη, οταν κατέβω κατω στο υποσχέθηκα....
    θα αρχισεις ενα ομορφο παιχνίδι...

    καλημερα και καλη εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αχτίδα καλημέρα και καλη εβδομάδα,
    ισως αν ξεκίναγα σε μικρη ηλικία να το συνέχιζα.....
    Η δασκάλα μας ξεκίνησε 16 χρονών, σπουδασε στην αγγλία έκανε μεταπτυχιακο στην γαλλια (πάντα στην υφαντική) και εργάζεται σε κάτι που αγαπά... και μας μεταδίδει αυτην την αγάπη.

    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. η γλυκοφωνη σιωπη redhat μου!
    και ευχομαι να σου χαριζεται παντα

    :)

    φιλια πολλα! και Χρονια Πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. none καλημέρα, καλη εβδομάδα και καλο μήνα...
    στο προχθεσινό μάθημα φλυαρούσαμε ολες μας .....και ξηλώναμε συνεχως οτι ειχαμε υφάνει.
    Καλύτερη η σιωπή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ζαχαρούλα μου,
    αληθινά αισθάνομαι τυχερη.
    Ενα ονειρο παιδικό πραγματοποιείται.

    Φιλιά, καλη μερα καλη εβδομάδα και καλο μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. νηφάλια μέθη μου...
    αυτή η σιωπή κρύβει μέσα της περισσότερες λέξεις και εικόνες ....
    σ΄ευχαριστώ για την ευχή σου.

    καλη μέρα, καλη εβδομάδα και καλο μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

χάρηκα που σε είδα εδώ.....